Pracovna/ložnice

10:40

Za pár měsíců to bude 8 let co bydlím sám nic zásadního se za tu dobu nestalo. Možná z nudy jsem se rozhodl založit blog a vysvětlit světu jak vlastně 28-mi letý kluk bydlí a co je pro něj důležité aby se z toho všeho nezbláznil.
Před pár týdny se dostavila zneklidňující myšlenka, co se za těch osm let vlastně změnilo a vykrystalizoval z ní nápad přestavět byt, respektive vytvořit si v pronajatém bytě něco z čeho budu mít radost a budu se v tom cítit o trochu víc "jako doma".
Má záliba v jednoduchosti a světlých barvách nenechala byt v klidu. A dostavily se první vlaštovky. Změny zaznamenala ložnice/pracovna - vyměnil jsem pracovní stůl, komodu a objednal postel.

Pár střípků z pracovno-ložnice


Proč zrovna ona? Jednoduchá, velké a hluboké šuplíky a přeci jen se mi z těch všech komod co jsem kdy viděl, líbí nejvíc :)



Najít ten správný pracovní stůl nebylo jednoduché, původně jsem měl vybraný jiný, ale když jsem ho viděl mé zakoukání pominulo. Byl malý, nízký a neuvěřitelně lehký. Nakonec vyhrála kombinace pracovní desky Gerton a podnoží Finnvard opět od Ikea. Stůl vypadá lépe než jsem si myslel a spokojenost je neuvěřitelná.

Další by měla být postel, koberec a lampička na stůl, ale o těch až příště.


You Might Also Like

1 komentářů

  1. My máme velký dům, takže v něm mám místo na vlastní pracovnu . Také mám z velké části home office, takže jsem ráda, že mám doma místo na svůj koutek, kde mě nikdo neruší a můžu se soustředit na práci. Hlavně, když jsou děti nemocné, tak je to super. Nemusím řešit hlídání a ani volno z práce :-) .

    OdpovědětVymazat