Chvíle pohody

10:19

Každý z nás sní o dokonalých chvílích a ani chlapi nejsou jiní a taky mají své "vysněné". Má budoucnost by měla být v křesle nebo sedačce Alcove od Vitry. Někoho možná udiví barva, kterou jsem si vybral, ale ve mě starorůžová evokuje pocit čistoty a rovnováhy.



...sedím v sedačce v pozadí hraje Janet Jackson, konkrétně Together Again.

https://www.youtube.com/watch?v=69fx7n-D_nU

 Konečně se dostávám k původní myšlence, proč jsem sedl k notebooku a začal psát tenhle skoro článek. Janet hraje z produktů BeoPlay od společnosti Bang & Olufsen, ke které mě před několik lety přivedl můj Táta. Během 10 let, kdy se ze mě stal místo studenta pracující člověk se má sbírka produktů z původních sluchátek (pecek) rozrostla o slušný počet kousků.  Které více či méně přirostly k mému srdci a hlavně uším. 




Všechny produkty se pyšní high-end technologiemi, neuvěřitelnou výdrží a špičkovým zvukem. Převážnou část reproduktorů má na svědomí dánská  designerka Cecilie Manz.





You Might Also Like

1 komentářů

  1. ty sluchátka jsou kožená? zfotky vypadají, že musí být tááák příjemný na nošení !!
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat